24 Nisan 2013 Çarşamba

Okan Bayülgen'e...

Okan Bayülgen'e...

Ben onu radyoda ki bağırışlarıyla tanımadım, televizyonda ki bağırışlarıyla tanıdım hayır oğlum ben onu bağırışlarıyla tanımadım ben onu kısa boyu, uzun saçı, karizmatik sesi ve uçsuz zekasıyla tanıdım...

Tam 5 yıl önce 13-14 yaşlarında ergenliğe yeni girmiş bir salağın iyi bir yol çizmesi gerekirdi zannımca ki bunu beceremeyen bir nesil geliyor arkamızdan bildiğiniz üzere One Direction (Van Dayrekşın) ve Justin Bieber (Castin Biybır) hayranı kocaman uçsuz bucaksız salak bir nesil, aptal bir nesil ve çok korkuyorum onlardan büyük tehlike altındayız. İşte bu nesli görünce yüzlerce kez dua ediyorum ki Okan Bayülgen'i tanıdım, sıradan bir günde, sıradan bir hafta sonunda. Tv'de yine saçma salak programlar ve izlenmeye değer bir şey yoktu, Kanal D geldi karşıma o sırada ve haliyle 'Baba' karşıda duruyor konuklarla ilgileniyor arada bir dönüp arkadaki üniversitelilere bağırıyor telefonda ki hatun kişilerle konuşuyor vs. Ben  o gece izlerken ev sakinleri arada gelip bakıyorlar ve ne suratsız adam, ne terbiyesiz adam, sürekli seksten bahsediyor falan diyorlar, ama aldırmadan devam ediyorum izlemeye ve izledikçe seviyorum adamı diyorum bu adam da farklı bir şey var oğlum bu adam ayrı diğerlerinden farklı salak değil bir kere ve senin gibi bir salağın böyle zeki adamları takip etmesi gerek senin iyiliğin için diyorum. Program devam ediyor bazen sıkıcı bazen acayip gülüyorum falan o gece öyle bitti saatin farkında değilim ne zaman bitti ilgilenmedim hiç ve kapatıp uyudum. Ertesi gün açtım baba interneti yazdım google'a ''Okan Bayülgen program saatleri?'' çıktı baba karşıma Cumartesi Disko Kralı  gece 00.30'da başlıyor ama bu sadece bir yalan, kesinlikle en az 1'i bulurdu başlaması ama beklerdik 'Baba'yı.

 Artık her hafta düzenli izlemeye başladık Disko Kralı'nı, klasiktir artık Cips&Kola + Disko Kralı...
Velhasıl kelam Okan Bayülgen'i izledikçe izleyesin gelir ve dinledikçe dinleyesin gelir bu adamı öyle bir adam yani, ''abartıyorsun yahu''demesin kimse çünkü gerçekten o adamı izleyen ve dinleyenler hak verecektir bana.

Tabi bu adamı izleyenlerin özellikle Ergen ve Liseli'lerin savaşması gereken insanlar vardır, okulda öğretmen ve arkadaşları, evde annesi,babası,amcası hatta dedesi bile...
Yıllar geçti, geçtikçe Okan Bayülgen daha da sevildi daha da anlaşıldı, izlememize karşı gelenler oturdu izlemeye başladı, sıkıyorsa başlamasın. Ve aradan beş yıl geçti ve geçerken 'Baba' bulunduğu koşullar gereği

''Ben artık senin büyük medyana inanmıyorum. Ben küçük bir televizyonun da çok şey yapabileceğine inanıyorum. Senin anteninden daha uzun boylu olabilecek fikirler var.'' dedi ve kimsenin gösteremeyeceği cesareti göstererek Kanal D'den ayrılıp TV8'e geçiş yaptı.

 Ve daha büyük bir çılgınlık yaparak haftada 5 gece sizi yalnız bırakmayacağım dedi ''Muhallebi Kralı, Kral Çıplak, Muhabbet Kralı, Medya Kralı, Disko Kralı'' yani kısaca bu alemin 'Kralı' olduğunu ortaya koydu. İzledikçe izledik 'Baba'yı doya doya...

Sonra bu adam yine bir çılgınlık yaptı yine sistemi altüst etti ve kendi kanalımı kurmalıyım dedi genç adamlar ve kadınlardan oluşan büyük bir ekiple. Ve on8 TV'nin temellerini attı ve şimdi bizde o kanalı bekliyoruz dört gözle, hem izlemeyi, hem de bir umut ileride çalışmayı...

Yine bu adam öyle böyle değil cidden farklı ve biraz da manyak bir adam, şimdi de radyoculuğa tekrar dönüyor, değer verilmeyen ve neredeyse bitmekte olan bir sektöre kendi gücünü vermek için. Radyo'da kitap okuyacak, gece şovları yapacak o karizmatik sesle yine dinleyenleri kendine hayran bırakacak. Dinleyin, dinlettirin! radyotrafik.com - www.makinakafa.com

Ve bugün kendimi o kadar şanslı hissediyorum ki o beş yıl önce ki sıradan gecenin aslında ne kadar değerli bir gece olduğunu düşününce, diyorum ki iyi ki tanıdım bu adamı, iyi ki var bu adam ve çok yaşasın bu adam, uzun yıllar yaşasın ki birilerini, bir nesli kurtarsın, bizi kurtardığı gibi. O 'adam'a sonsuz teşekkür ederim bugün bizi Serdar Ortaç dinlemekten kurtardığı için... Kralımız çok yaşa!